Ons aanbod

AANBOD
TIP Open nu je eigen Actief omgeving Dit wil ik

Echte vastgoed “aanpakkers”

Ervaren

Het idee achter Actief is ontstaan uit de praktijk. Vrijwel alle vastgoedeigenaren lopen tegen dezelfde uitdagingen aan.

Dit kan variëren van praktische problemen als het niet altijd kunnen/willen opnemen van telefoontjes in de avonduren tot grotere uitdagingen als de wens om een bedrijf te digitaliseren of het strakker inregelen en bijhouden van debiteurenbeheer.

Voor al deze uitdagingen is er wel ergens een oplossing te vinden maar vrijwel nooit onder één dak. Bij Actief kan dat wel.

Transparant en snel

Actief werkt op een transparante wijze ; wij werken namelijk op de manier die u prettig vindt! Heeft u ons het liefst elke dag bij u op locatie? Geen probleem! Wilt u er helemaal geen omkijken naar hebben?

Ook geen probleem! Actief levert altijd maatwerk tegen een vooraf duidelijk vastgestelde prijs waardoor er achteraf geen vervelende verrassingen zijn.

Door onze ervaring en een groot netwerk kunnen wij snel handelen. We zijn niet afhankelijk van derde partijen omdat wij alle specialisaties onder één dak hebben waardoor de meeste uitdagingen in no-time worden opgelost.

Actief

Ons team is letterlijk “actief” : iedereen sport fanatiek, niemand heeft bij ons een 9 tot 5 mentaliteit (weekenden/avonden voor ons hoort het er gewoon bij) en bij ons hoort u qua dienstverlening zelden “nee” .
Wat u wel vaak hoort is : “gaan we regelen!”  En dat doen we dan ook.

Nieuwsgierig naar onze mensen? Scroll dan naar beneden voor informatie over ons vaste team. Naast de mensen die u hieronder ziet, werken wij ook veel met vaste freelancers met verschillende expertises zodat wij u overal mee kunnen helpen.

Ontdek ons team van specialisten

Myrthe de Groot

Team Juridisch & Team Mensen

Team
hoofd

Robert Melenberg

Team Makelaardij

Team
hoofd

Hans Mestemaker

Team Vastgoedmanagement

Marieke de Jonge

Team Bouw & Techniek

Team
hoofd

Rais Alias

Team Vastgoedmanagement

Erwin Harder

Team Vastgoedmanagement

Charlotte van der Velde

Team Klantenservice

Team
hoofd

Susanne Jansen

Office Manager & Team Marketing

Team
hoofd

Peter Steemers

Team Onderhoud & Facilitair

Team
hoofd

Fleur Hilbrands

Team Marketing

Asena Kocabas

Office Manager (extern)

Danny Zwols

Fotograaf

Frank de Jong

Team Management

Suzanne Kloosterhuis

Team Marketing

Didier Neyndorff

Team Vastgoedmanagement

Tricia van der Weide

Administratie

Ayla Olijslager

(afstudeer)stagiaire

Joep

Team Vermaak

Coco

Team Vermaak

Werken bij Actief?

Solliciteer nu!

Actief dagelijks

Team klantenservice

Open middag en participia #vlog 49

Met trots kunnen wij zeggen dat De Flint definitief 100% verhuurd is! Dat is natuurlijk een ‘Cheers’ waard. 🥂 En dat komt goed uit, want het is vandaag vrijdag. 😌 Bij De Flint zijn ze druk bezig om de laatste studio’s te kunnen opleveren maar ook de huurders in het laatste op te leveren deel zitten er over een aantal weken in. 🙌🏻 Hier zijn wij natuurlijk enorm trots op en wij willen alle (toekomstige) bewoners ontzettend veel woonplezier wensen!

Wij verwelkomen: onze nieuwe OP EN TOP Actief groene dienblad (waar momenteel heerlijke vrijdagmiddaghapjes van af worden gegeten). You can’t blame us 😌 Geniet van jullie weekend! 🥂

In hartje Klazienaveen met uitzicht op ’t Schip wordt er gestart met de bouw van een 7- tal moderne appartementen verdeeld over 4 verdiepingen, door Berens Vastgoedmanagement en Beheer BV. Wij zijn trots weer de verkoop mogen te verzorgen van een prachtig nieuwbouwproject!

Prijzen vanaf €207.500,- v.o.n.
Bent u geïnteresseerd en benieuwd naar alle mogelijkheden? U bent 11 oktober van harte welkom op de Verkoopavond van 18:00 tot 20:30 bij Borghuis Keukens, Mizar 12 te Klazienaveen.

 

EEN LETTERLIJKE SHIT DAG – ACTIEF VLOG #54

Team Financieel helpt met alles wat met geld te maken heeft. Van (her)financieren tot boekhouden en alles daar tussenin. 💁🏻‍♂️ Doordat onze collega’s alleen maar voor vastgoed eigenaren werken, weten ze alle ins en outs en kunnen ze iedere vastgoedeigenaar helpen! ✔️

👆🏻Erwin is verantwoordelijk voor commercieel management vanuit Team Mensen bij onze klanten. 🙋🏼‍♂️Hij zorgt voor alle commerciële zaken die met vastgoed te maken hebben zoals het onderhouden van de contacten met huurders, het maken van huurlijsten, het in de gaten houden van debiteurenstanden etc. Kortom; hij zorgt dat de portefeuilles van onze klanten “lekker lopen”. Erwin werkt bijna fulltime op locatie bij onze klanten dus je vindt hem bij ons nagenoeg nooit op kantoor maar bij onze klanten des te meer!

Stel je voor, een belegger koopt een winkelcentrum (of jij zelf😌). Je kunt je voorstellen dat er bij het beheren van zo’n grote klus veel komt kijken! 🏙 Zo moet het winkelcentrum op veel technische vlakken natuurlijk veilig zijn én blijven, is het van belang dat het winkelcentrum gevuld is met leuke huurders én dat alle financiële zaken zoals het betalen van huur, netjes geregeld zijn. Om deze processen zo soepel mogelijk te laten verlopen kun je gebruik maken van ons Vastgoedmanagement team! Dit team bestaat uit Technisch management, Commercieel management en Financieel management die ieder gespecialiseerd zijn in hun eigen vakgebied. 🔜 Deze week en volgende week meer over wie deze teams zijn wat deze precies inhouden!

 

NIEUWE ONDERNEMERS IN EMMEN – ACTIEF VLOG #53

Naar Actief dagelijks

Maak kennis met ons!

Bent u nieuwsgierig geworden naar wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!