fbpx

Telefoondienst (24/7)

24/7 bereikbaar
zonder zelf de telefoon op te nemen.

Wij nemen de telefoon namens jou op; op elk moment van de dag en op elke dag van de week.

Het is belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor meldingen van huurders. In sommige gevallen zijn de meldingen direct met de huurder op te lossen door uit te leggen waar de verantwoordelijkheid van de verhuurder ligt en waar die van de huurder. Toch kunnen er ook (spoed)meldingen tussen zitten die zo snel mogelijk opgelost moeten om onveilige situaties of schade aan je vastgoed te voorkomen. Om dit zo goed mogelijk uit te kunnen voeren draait er bij Actief een 24/7 callcenter met medewerkers die uitsluitend in de vastgoedbranche werken.
Elke klant krijgt een eigen telefoonnummer waardoor we de telefoon namens jou kunnen beantwoorden (dus met jouw naam als je dat fijn vindt). Wij worden hiermee een verlengstuk van jou(w organisatie). Daarom brengen we van te voren in kaart wat jouw stijl is en passen we ons hiernaar aan. Ook bespreken we wat jij een spoedmelding vindt, wat wij in dat geval voor jou mogen uitvoeren en welke vervolgstappen er eventueel gezet moeten worden.
Een binnenkomende spoedmelding lossen we op met een vooraf afgestemde servicepartij die jij zelf hebt uitgezocht. Andere meldingen die we binnen krijgen, brengen we duidelijk voor je in kaart op een ticket die je van ons ontvangt via de mail. Jij kunt vervolgens zelf beslissen of je deze melding wilt laten oplossen en door wie.
Omdat wij alleen maar in het vastgoed werken, zijn onze medewerkers gespecialiseerd in alle meldingen die je over vastgoed kunt ontvangen. We hebben ervaring met zowel commercieel vastgoed, als particulier. Dus ontvang je graag advies over hoe je de melding het beste op kunt pakken dan helpen we je graag. Indien gewenst kunnen we je ook altijd koppelen aan een servicepartij waar wij goeie ervaringen mee hebben. Op deze manier heb jij zelf grip op jouw vastgoed en geef je nooit teveel geld uit aan servicepartijen die (‘s avonds of in het weekend) onnodig op pad gaan.
https://actief.nl/wp-content/uploads/2020/04/Prijslijst-1.png

Veelgestelde vragen

Merkt mijn huurder iets van Actief?

Nee. Wij nemen altijd de telefoon aan namens jou (dus met jouw naam) waardoor jouw huurder niet merkt dat wij er achter zitten.

Hoe verschillen jullie van een normaal callcenter?

Bij ons werken alleen vastgoedprofessionals waardoor wij bij ieder telefoontje wat we krijgen, heel goed doorvragen wat er precies aan de hand is en of de huurder hier niet zelf iets aan kan doen.  Doordat wij uitsluitend voor vastgoedbeleggers werken, kunnen wij goed met nagenoeg iedere storing & melding omgaan.
Wij zijn goed op de hoogte van de verantwoordelijkheden van de huurder en van de verhuurder en we zullen er altijd voor zorgen dat er niet zomaar een servicepartij op pad hoeft te gaan.

Sturen jullie ook een servicepartij?

In principe niet. Alleen als een melding echt spoed heeft (brand, ernstige lekkage, lift die stil staat met personen er in) sturen wij een servicepartij. Als je klant bij ons wordt, overleggen we met je welke servicepartijen jij het liefst inschakelt en daar houden we dan ook rekening mee.
Heeft de melding geen spoed? Dan maken wij een ticket aan met daarin de klacht en welke stappen er al zijn ondernemen. Dit ticket ontvang je van ons per mail zodat jij zelf kunt kiezen wat je er al dan niet mee wilt doen. Vanzelfsprekend kunnen we je wel servicepartijen aanraden waar wij goede ervaring mee hebben als je dat fijn vindt.

Bekijk hier alle voordelen aan
het lidmaatschap van Actief

https://actief.nl/wp-content/uploads/2020/04/Lidmaatschappen.png