‘Ik pak de meldingen van mijn huurders op, zodra het mij uitkomt.’

Geen telefoontjes van huurders over lekkages of geluidsoverlast ontvangen? Geen probleem! Wij nemen de telefoon namens jou op; op elk moment van de dag en op elke dag van de week.

‘Altijd bereikbaar zonder zelf de telefoon op te hoeven nemen.’

Huurders kunnen soms bellen op momenten dat het nét even niet uit komt 😉 bijvoorbeeld als jij nét de zwarte piste aan het bestormen bent of heerlijk ligt te dobberen in het zwembad tijdens jouw welverdiende vakantie. Als huurders bellen met een vraag of melding dan weet jij als belegger natuurlijk als geen ander dat jouw huurder direct en snel te woord moet worden gestaan. Het goede nieuws is: dat kunnen wij ook namens jou doen. Met de telefoondienst van Actief krijg je er een 24/7 collega bij zodat jij nooit meer ’s nachts uit bed gebeld wordt of je telefoon uit je ski-pak moet vissen.

De inrichting van de dienst

Natuurlijk heb jij persoonlijke voorkeuren over hoe zakelijk (of informeel) het contact met jouw huurders moet zijn. Zo vertel je ons in een eerste gesprek over hoe we de telefoon namens jou (of jouw bedrijf) aan moeten nemen en bespreken we welke servicepartijen wij in het geval van spoed mogen inschakelen.

We bespreken verder wanneer jij een melding ziet als ‘spoed’ en wie van jouw team we moeten bellen als er iets aan de hand is wat we zelf niet kunnen of mogen oplossen. Zo weet je zeker dat er alleen een partij wordt ingeschakeld op momenten waarop dat echt nodig is. Wij fixen trouwens een telefoonnummer voor je waar je naar kunt doorschakelen of die je rechtstreeks kunt communiceren naar je huurders. Laat die belletjes maar komen!

placeholder

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Betalen per minuut

Hoe minder jouw huurders bellen (lees: hoe beter jij je vastgoedzaken voor elkaar hebt ;)), hoe minder kosten jij zult hebben.

24/7 bereikbaar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Onbezorgd op vakantie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Wat gebeurt er precies?

Je zit net lekker in de skilift naar de piste terwijl een huurder contact zoekt, door de telefoondienst hoef jij je telefoon niet uit je zak te vissen… de telefoon wordt namelijk, volledig naar jouw voorkeuren, door je nieuwe collega (lees: Actief) aangenomen.

Terwijl jij de piste afgaat wordt door ons de melding van jouw huurder in kaart gebracht. Bij Actief kunnen wij het ‘besluit kleine herstellingen’ bijna dromen 😉 en zo kunnen wij direct beslissen of er actie ondernomen moet worden of dat de verantwoordelijkheid voor het probleem bij de huurder zelf ligt.

Zodra jij het einde van de piste hebt bereikt krijg jij een melding van ons over het contact met de huurder. Hierin staat wat de melding precies inhield, welke actie is ondernomen en of jij zelf nog actie moet ondernemen. Dat laatste kan jij natuurlijk oppakken wanneer het jou uitkomt.

placeholder

Haastige spoed is..

Het kan natuurlijk voorkomen dat er sprake is van spoed, zoals bij lekkage of een vastgelopen lift. Wanneer dit het geval is brengen wij jouw natuurlijk zo snel mogelijk op de hoogte. Indien nodig werken we met een, door jouw zelf uitgekozen, servicepartij. Zo weet jij direct of je nog een keer de skilift in kan stappen of toch even tijd moet maken om de melding in te zien.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Telefoondienst vanaf

145
Per minuut

Om gebruik te kunnen maken van één van onze diensten moet je beschikken over een lidmaatschap van Actief.

Veelgestelde vragen

Merkt mijn huurder iets van Actief?

Nee. Wij nemen altijd de telefoon aan namens jou (dus met jouw naam) waardoor jouw huurder niet merkt dat wij er achter zitten.

Hoe verschillen jullie van een normaal callcenter?

Bij ons werken alleen vastgoedprofessionals waardoor wij bij ieder telefoontje wat we krijgen, heel goed doorvragen wat er precies aan de hand is en of de huurder hier niet zelf iets aan kan doen.  Doordat wij uitsluitend voor vastgoedbeleggers werken, kunnen wij goed met nagenoeg iedere storing & melding omgaan.
Wij zijn goed op de hoogte van de verantwoordelijkheden van de huurder en van de verhuurder en we zullen er altijd voor zorgen dat er niet zomaar een servicepartij op pad hoeft te gaan.

 

Sturen jullie ook een servicepartij?

In principe niet. Alleen als een melding echt spoed heeft (brand, ernstige lekkage, lift die stil staat met personen er in) sturen wij een servicepartij. Als je klant bij ons wordt, overleggen we met je welke servicepartijen jij het liefst inschakelt en daar houden we dan ook rekening mee.
Heeft de melding geen spoed? Dan maken wij een ticket aan met daarin de klacht en welke stappen er al zijn ondernemen. Dit ticket ontvang je van ons per mail zodat jij zelf kunt kiezen wat je er al dan niet mee wilt doen. Vanzelfsprekend kunnen we je wel servicepartijen aanraden waar wij goede ervaring mee hebben als je dat fijn vindt.

InActief

0
Niks, dus wat houdt je nog tegen?

HyperActief

79
Per maand (excl. btw)

Actief

49
Per maand (excl. btw)

Meer weten over het lidmaatschap?
Plan een gesprek!

We maken graag kennis met je en vertellen je alles over Actief en het lidmaatschap!