Altijd bereikbaar zonder zélf de telefoon op te hoeven nemen.

Geen telefoontjes van huurders over lekkages of geluidsoverlast ontvangen? Geen probleem! Wij nemen de telefoon namens jou op; op elk moment van de dag en op elke dag van de week.

Telefoondienst vanaf

145
Per minuut

Om gebruik te kunnen maken van één van onze diensten moet je beschikken over een lidmaatschap van Actief.

Hoe werkt het?

Je krijgt een eigen telefoonnummer van ons die je kunt communiceren naar je huurder (of je schakelt een bestaand nummer door). Wij nemen de telefoon namens jou op en jij ontvangt van ons een melding via de mail. Jij behandelt de melding op een moment dat het jou uitkomt.

Wat te doen bij spoed?

We hebben ervaring met zowel bedrijfs onroerend goed als residentieel onroerend goed. Wij kunnen dus goed inschatten wanneer er sprake is van spoed. Allereerst wordt jij  op de hoogte gebracht, als we je niet kunnen bereiken dan schakelen wij een servicepartij in om grotere schade te voorkomen.

De telefoondienst

Elke dag van de week én elk moment van de dag bereikbaar voor jouw huurders.

Beantwoording van de telefoon door medewerkers met ervaring in het vastgoed.

Geen servicepartijen die onnodig op pad gaan, maar alleen wanneer het écht noodzakelijk is.

Veelgestelde vragen

Merkt mijn huurder iets van Actief?

Nee. Wij nemen altijd de telefoon aan namens jou (dus met jouw naam) waardoor jouw huurder niet merkt dat wij er achter zitten.

Hoe verschillen jullie van een normaal callcenter?

Bij ons werken alleen vastgoedprofessionals waardoor wij bij ieder telefoontje wat we krijgen, heel goed doorvragen wat er precies aan de hand is en of de huurder hier niet zelf iets aan kan doen.  Doordat wij uitsluitend voor vastgoedbeleggers werken, kunnen wij goed met nagenoeg iedere storing & melding omgaan.
Wij zijn goed op de hoogte van de verantwoordelijkheden van de huurder en van de verhuurder en we zullen er altijd voor zorgen dat er niet zomaar een servicepartij op pad hoeft te gaan.

 

Sturen jullie ook een servicepartij?

In principe niet. Alleen als een melding echt spoed heeft (brand, ernstige lekkage, lift die stil staat met personen er in) sturen wij een servicepartij. Als je klant bij ons wordt, overleggen we met je welke servicepartijen jij het liefst inschakelt en daar houden we dan ook rekening mee.
Heeft de melding geen spoed? Dan maken wij een ticket aan met daarin de klacht en welke stappen er al zijn ondernemen. Dit ticket ontvang je van ons per mail zodat jij zelf kunt kiezen wat je er al dan niet mee wilt doen. Vanzelfsprekend kunnen we je wel servicepartijen aanraden waar wij goede ervaring mee hebben als je dat fijn vindt.

InActief

0
Niks, dus wat houdt je nog tegen?
Top keuze

HyperActief

79
Per maand (excl. btw)

Actief

49
Per maand (excl. btw)

Meer weten over het lidmaatschap?
Plan een gesprek!

We maken graag kennis met je en vertellen je alles over Actief en het lidmaatschap!